Thursday, August 21, 2008

INTRO 1

ahli-ahli Gay Club PS Blok 2

Hi...wazzup? Mula2 sekali..biar ku kenalkan diriku laa..namaku Sham Hidie...panggil ikut suka laa...Sham ka...Hidie ka..asal namaku...hehe..aku ane salah seorng dripd ahli kelab ane..ehehe... Ok..sebelum memulakan rencana ane ngan lebih lanjut...mula2 biar ku crita laa asal-usul cana GAY CLUB ane bleh tetubuh...ok...mula2,pd asalnya ahli2nya ane nganya durang c Zimah,Elaine,Nisah,Sakinah,Pirah.Saidi & Shadab...tp aku tia join masuk klab ane...mau tau critanya..ne nah..ehem! Suatu masa dlu sblum tetubuhnya GAY CLUB ane(masa a2 balum benama lg..Wujud pun alum),PS Blok 2 hanya d pelopori oleh durang2 anelah...aku masa a2 PS Blok 5..aha jauh ah..kemudian 1 ari,aku mndpt sepucuk surat dri pihak atasan berkenaan permohonanku ntuk menukar subjek dri Psychology ke Syariah diperkenankan(YEEHAA!),aku pun tukarlah subjek..tp dtukarnyanya PS blokku dri Blok 5 ke Blok 2..HUH! Mula2 bangangku kan lepak ngan siapa..ndakan sama auntie kantin x..nda seswai..ahaha! Last2 aku tejumpa Shadab..taruz laa dbwanya ku lepak2 ngan durang(fuh..nasib baik!)TP masalahnya nda bnyk yg ku biasa..Shadab,Kinah,Saidi,Nisah nganya ku biasa.Kemudian lama2...semua tia ku biasa ngan durang..ahakz! Selepas lama2 kan..ku lyat & peratikan durang2 ane semuanya stress..bukan apa,sress psl bnyk kraja skulah...Yg ku heran..durang nganya stress bnyk kraja..aku nda pun..(ehe!). kemudian timbullah ilham d kepala ane..iaitu ntuk cuba membuat joke2..ngacau2 urang...mula2 nda berhasil..tp last2 a2,berjaya tia(yezz!).Kemudian 1 ari..ada,siapa ka ...Elaine x (ntah..aku pun nda ingat bnrnya...ehe)mencadangkan nama Gay ane ntuk PS blok 2..mula2 bnyk protes..pas a2 bru surang2 phm apa makna GAY a2 bnrnya...A2 pun pas ku kaunseling durang surang2..aha!Ntuk pengetahuan lbih lanjut..urg yg slalu ku buli tym PS a2 c Saidi..siuk bah ngacau ia ah..haha..Tp ane buring tia...Sal Saidi kan belayar(sob-sob-sob!) Tp nda apa..C Zeemah 'ehem' Saidi ada..buli ia saja..aha..(ops..jgn marah ah Saidi!ehe..)

Ok..a2 saja x ah..serba sikit asal-usul sejarah cana GAY CLUB ane buleh tetubuh d muka bumi ane..ehehe..

Bagi siapa2 yg mau berkenalan lebih lanjut..namaku Sham Hidie..umur 18 tahun..tinggal d 'ehem'..hobi..mengacau urg,main musik,mengayau d sekolah,suka lepak d kantin..um..apa lg ah..a2 saja x ah..mau tau lebih lanjut..add emel ku (msn & fs) ibnu_sabil_27@html.com

k..jumpa lg nanti :oD

p/s:- warning!!!!! kPD PEMBACA2 SEKALIAN...JGN SALAH PHM AH.. MKSUD 'GAY' D SANA A2 BERMAKSUD HAPPY...BUKAN YG 'EHEM' A2 EH...MUN NDA CAYA REFER ARH DICTIONARY....OK!!!

No comments: